Bliv fast kunde og få RABAT på din ordre allerede i dag!

Indkøbskurv:

0 varer - 0,00 kr
Din indkøbskurv er tom.

0

Køb for 499 kr. eller mere, og få gratis fragt.

 Danmarks bedste priser!
 Hurtig & billig levering!
 Gratis fragt over 499 kr.
Kundesupport & live chat

Handelsbetingelser hos Phone-Parts.dk

1. Når du afgiver en ordre

Når du har afgivet en ordre på Phone-Parts.dk, vil vores system automatisk sende dig en bestillingsoversigt via e-mail.
Ordrebekræftelse/ faktura sendes til dig via e-mail i forbindelse med afsendelse af ordren. For at skåne miljøet, sender vi ikke faktura på papirer med bestilte varer. Dette kan dog gøres ved forespørgsel.


 2. Annullering af ordre

Ordrer, der endnu ikke er afsendt fra Phone-Parts.dk kan annulleres ved at kontakte os på support@phone-parts.dk. 


3. Priser 

Alle angivne priser er i danske kroner og inklusiv 25 % moms. Der tages forbehold for pris- og korrekturfejl mv.


4. Betaling

Betaling for bestilte varer kan ske online ved brug af Dankort, Visa, Mastercard, Visa Electron, MobilPay, ViaBill, Bankoverførsel, EAN-Fakturering og flere. Disse oplysninger transmitteres krypteret mellem kunde og Phone-Parts.dk. Betalingen vil blive trukket ved afsendelse af ordren. 

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra Phone-Parts.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet. 

Der tages ikke gebyr ved brug af kort. 

Ved bankoverførsel (uden aftale) sendes varen først når pengene ses modtaget (1-2 bankdage)


5. Fragt og levering 

Forventet leveringstid er 1-2 hverdage. Bestilte produkter sendes som udgangspunkt samlet. Fragten er på 39,- og fragtfrit ved køb over 499,-.

Phone-Parts ApS bærer ansvaret for varerne, indtil du har modtaget dem.

Vi leverer fra dag til dag, hvis der bestilles inden kl. 16.00 i alle hverdage. Der kan dog ske uforudsete fejl, såsom sygdom. Vi sigter altid efter at få ordrer afsendt til tiden.


6. Fortrydelses-/returret 

Phone-Parts ApS yder ifølge forbrugeraftalelovens § 17 en 14 dages fortrydelsesret på varer. Modtagne varer skal returneres i væsentlig samme stand og mængde.

Retur-/fortrydelsesretten løber fra det tidspunkt, hvor du har modtaget varen.

Det er muligt at returnere varer ved fortrydelse på vores kontor, såfremt du medbringer faktura fra Phone-Parts.dk.

Hvis dette ønskes bedes du kontakte Phone-Parts ApS på support@phone-parts.dk

Varer kan også returneres direkte til Phone-Parts ApS. Ved fortrydelse skal du selv afholde udgiften for forsendelse til Phone-Parts ApS.

Vi anbefaler at returvare sendes med tracking, for sikker returnering.

Det, du har betalt for varen tilbagebetales til dig, når Phone-Parts ApS har modtaget dine varer retur. Ved benyttelse af fortrydelses-/returretten vil der ske en elektronisk tilbageførsel af pengene.

Ved en elektronisk tilbageførelse kan der gå op til 5 dage før modtagelse.

Ved returnering hæfter kunden for eventuel forringelse af varen. Det er naturligvis ok at pakke varen ud af bobbelplasten fra papkassen for at se hvad der er blevet købt.
Har varen været brugt eller taget skade, har Phone-Parts lov til at afvise den retunerede vare eller vurdering af en evt. forringelse af værdien.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Varen skal sendes til:
Phone-Parts ApS
Aalborgvej 52
9560 Hadsund

HUSK AT SENDE I SAMME EMBALLAGE, SOM VAREN KOM I! DVS: PAKKET PÆNT IND, SÅ VAREN IKKE KAN LIGGE OG RYKKE FREM OG TILBAGE.


7. RMA håndtering & Reklamationsret

Reklamationsret
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
Når du handler på phone-parts.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig håndtering af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Fejl eller mangel
For at du skal have så lidt besvær som muligt er det altid en god idé at kontrollere, at du har fået det korrekte produkt, inden du begynder monterings- eller demonteringsarbejde. 

Sammenlign det nye produkt med det gamle, inden du tager det i brug og forsøg ikke at fuldføre en installation hvis tvivlen eller forskel på produktet forekommer.
Lider varen af en fejl eller mangel ved modtagelse, vil Phone-Parts ApS søge at afhjælpe denne eller alternativt foretage omlevering

Opdager du en fejl eller mangel ved en købt vare, skal du snarest muligt og inden for rimelig tid kontakte Phone-Parts ApS og forklare, hvori fejlen eller manglen består.
Hvis en vejledning om håndtering og test er vedlagt det købte produkt, så skal denne vejledning følges nøje!
Forekommer der fejl eller skade på prdouktet efter testfasen, som følge af forkert håndtering ved installation, kan sådan en defekt/skade/fejl muligvis ikke erstattes af Phone-Parts ApS
 

Vi har brug for følgende informationer 
Kontakt vores kundesupport - support@phone-parts.dk og oplyst ordre eller fakturanummeret tilhørende din reklamation, beskriv her din oplevelse og vedlæg gerne et eller flere billeder (Det kan ofte gøre vores arbejde nemmere for at forstå den udfording du har) Skal varen skal retur os (Phone-Parts Aps) for yderlige inspektion, afholdfes denne omkostning af kunden selv (Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger) Vi besvare din henvendelse indenfor 24 timer.

Vi refundere rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger 

Varen sendes til:  

Phone-Parts ApS
Aalborgvej 52
Hadsund
9560
Danmark 

Ved returnering hæfter kunden for eventuel forringelse af varen. Det er naturligvis ok at pakke varen ud af bobbelplasten fra papkassen for at se hvad der er blevet købt. 
Har varen været brugt eller taget skade, har Phone-Parts lov til at afvise den retunerede vare eller vurdering af en evt. forringelse af værdien.

Phone-Parts ApS kan ikke stille til ansvar for følgende punkter: 
• Udgifter til montering/afmontering af en defekt vare.
• Udgifter til reparation på værksted. 
• Eventuelle følgeskader, der er forårsaget af den defekte vare. 
• Selvforskyldt ødelæggelse. 
• Almindelig slitage. 

Købte reservedele er med henblik på "gør det selv" og erhvervsbrug. 
Al arbejde med henblik på udskift af en reservedel er derfor på eget ansvar.


8. Forbehold og ansvarsfraskrivelse

Phone-Parts ApS tager forbehold for eventuelle pris- og korrekturfejl, tekniske fejl, udsolgte varer og mangler ved eller forsinkelse af leverancer fra underleverandører.


9. Fortrolighedspolitik

Phone-Parts ApS forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Forretningen vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Forretningen vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.


10. Persondata

Phone-Parts ApS registrerer kun persondata i forbindelse med køb på webshoppen. Ved køb på www.phone-parts.dk registreres kontaktoplysninger. Disse kontaktoplysninger gemmes med henblik på kontakt med kunden og senere identificering af tidligere købte ordre ved f.eks. en reklamation. Kunden kan til enhver tid kontakte Phone-Parts ApS og få indblik, slettet eller tilsendt disse kontaktoplysninger.


 

Copyright © 2019 | Phone-Parts ApS | Aalborgvej 52, 9560 Hadsund | support@phone-parts.dk | Tlf.: +45 71 74 77 06 | CVR: 38202065